Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2013

Podkład mineralny Amilie Mineral Cosmetics - recenzja :)




Cześć dziewczyny!





Lato w pełni, a co za tym idzie upały, pot, spływanie makijażu... Znacie to?
Idealnym wyjściem w sytuacji, gdy chcecie wyglądać świeżo i promiennie mimo wysokich temperatur jest podkład mineralny.


Podkład mineralny, Amilie Mineral Cosmetics: 



Cena: 36,00zł/5g

Próbka 0,30g/2,90zł
Tester 0,10g/1,90zł



Opakowanie identyczne jak puder z poprzedniej notki :)

Małe, zgrabne, śliczne. 
Wszędzie się mieści, łatwo się otwiera.



By otworzyć produkt, należy odkręcić zakrętkę widoczną na zdjęciu.



Podkład jest bardzo delikatny, w dotyku przypomina skrobię ziemniaczaną.









Podkład nakładam pędzlem z Essence, ale 
może być to zwykły flap top, jak wolicie :)


Mój kolor to BISCUIT, ale w ofercie mamy mnóstwo 








Podkład po roztarciu wtapia się w skórę. Nakładam go metodą stemplowania.
Same możemy stopniować krycie, zależnie ile produktu nałożymy.



By pokryć całą buźkę potrzeba tylko kilku pociągnięć pędzlem - produkt jest mega wydajny!







Podsumowując: 9/10 Idealny produkt na lato - nie spływa, nie brudzi ubrań (co dla mnie jest bardzo ważne!), wtapia się w skórę, mega wydajny, trzyma się cały dzień, nie zapycha, nie uczula, wiele kolorów do wyboru. Można nakładać na sucho i na mokro - jak kto woli :) Minusik za to, że jak dla mnie krycie nie jest idealne - podkład nie pokryje większych i czerwonych wyprysków, wtedy ratuje się korektorem :)









Polecam gorąco! :))




11 komentarzy:

  1. Ja w lecie jak są takie gorączki to raczej używam tylko kremów matujących albo brązujących bo podkłady czy pudry spływają ze mnie straszecznie :) Ale nie powiem o pudrach mineralnych już troszkę czytałam i pewnie skuszę się i na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz problemów z cerą to pewnie, takie kremy są świetne :) Ja jednak muszę ujednolicać kolor skóry i do tego produkty minerale świetnie się sprawdzają, bo nie spływają ;)

      Usuń
  2. Musze wypróbować, kusząca recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za komentarz moim blogu :)
    Świetna recenzja na pewno wypróbuję :P
    obserwuję
    http://veillee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś się boję słabego krycia u minerałków i podkreślania suchych skórek :) ale chyba muszę to zweryfikować i zamówić sobie próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbkę zawsze zamówić możesz :) Jeśli np. na noc będziesz nawilżać skórę kremem to nie powinno być problemu ;))

      Usuń
  5. Też mam ten podkład i bardzo go lubię :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze go nie miałam:P
    Obserwujemy?? (odp u mnie)
    Zapraszam do mnie na konkurs !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Daje mi to siłę do dalszego działania :)